Volgers

donderdag 20 juni 2024

Reminder Carlin's Kaartenparadijs Challenge 71

 Vandaag krijgen jullie van mij een kaartje als reminder voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Het thema is 

IN DE TUIN + REGENBOOGKLEUREN ( MIN 3 )

IN THE GARDEN + RAINBOW COLOURS ( MIN 3 )



Deze digi hebben jullie al bij het eerste kaartje van Carla gezien, nl. een free digi 'Augustus Pots '
Ik heb me bij de drie kleuren BLAUW - GROEN - en GEEL  gehouden deze keer. De achtergrond is gemaakt met restjes uit diverse blokjes gestanst met een hexagon snijmalletje; hierop een cirkel die is ge-embossed en daarop de digi, nog een tekst met een snijmalletje erop en gemat op een blauwe kaart.

Willen jullie graag kans maken op een leuke digiset van onze sponsor Beccy doe dan mee met deze Challenge. Het kan nog tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,





12 opmerkingen:

  1. Leuke reminder kaart Karin.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi voorbeeldje voor onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Tof gemaakt Karin.
    Mijn kaart komt morgen op mijn blog. Ik was het vergeten en nu staat er voor vandaag de kerstkaart al.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratiekaart met de achtergrond van zeshoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorbeeldkaartje, Karin
    mooi ingekleurd!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fleurig kaartje Karin....eluk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren, super mooie zomerse kaart. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart Karin, deze hieronder met het strand in een potje vind ik een fantastisch leuk idee!
    We zijn niet met de auto naar Polen gereden hoor, dan verlies je teveel van je reistijd, gevlogen naar Warschau, daar de benenwagen gebruikt en een paar keer het openbaar vervoer. Vandaar naar Krakau met de trein. Na ons verblijf in Krakau een huurwagen opgehaald voor de rest van de reis.
    Groetjes en fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen