Volgers

woensdag 2 december 2015

Alle kleuren van de regenboog....

Deze maand zijn er bij Beccy's Place weer een paar leuke digisetjes uitgekomen.
Ik begin met de Splish Splash Set, die HIER te koop is. Of te winnen als je meedoet met de Challenges bij Beccy.

Toen ik het setje voor het eerst zag dacht ik ' Hoe moet ik hier een kaart mee maken ! ' Ik had nog nooit met schaduwfiguurtjes gewerkt. Maar de figuurtjes met de paraplu lieten me denken aan een paar liedjes : ' Onder moeders paraplu ' en ook ' Hand in hand, oog in oog, alle kleuren van de Regenboog ! '
Een liedje wat mijn kleinkinderen regelmatig zingen :)

Aldus een achtergrond met alle kleuren van de regenboog gemaakt en daar de figuurtjes uit de set opgeplakt.
Nog de teksten van die liedjes erbij verwerkt, een zonnetje, wat ook een digi is van Beccy, en een wolkje gemaakt in Photoshop erbij; zie hier mijn kaartje

Uiteindelijk was ik nog niet echt tevreden met mijn resultaat en heb ik nog een ander kaartje gemaakt, maar die zie je een volgende keer.

For my English friends : I've used some texts out of  Dutch Children songs on this card : ' Under mothers Umbrella ' and ' All colours of the rainbow ' . As you can see the background of this card is made in pieces of paper in all colours of the rainbow. 
I love to read your reactions on my card. Thanks for it ! 

Ik vind het leuk om jullie reacties te horen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.


10 opmerkingen:

  1. het is een hele leuke kaart Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo met de regenboog als achtergrond Karin. Ik moest gelijk aan K3 denken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een moeilijke set denk ik om iets mee te maken maar het is je prima gelukt. Leuk met die teksten erbij, ook ik hoorde het liedje gelijk in m'n hoofd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je prima opgelost, Karin! Je kaartje is erg leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat jij op een vrolijke manier deze kaart en die nog moet komen hebt zitten maken, met al die liedjes.
    Weer heel anders dan de mijne die nog op mijn blog moet komen.
    Ik kan er dus van meespreken dat het geen gemakkelijke opgave was om met een silhoutte stempel iets te maken, maar je hebt het toch erg leuk opgelost.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, and great combination of the words and the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk opgelost door met het liedje te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful creation today and that image is just gorgeous..x
     { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Leuk kaartje, Tof gedaan. Heel Vrolijk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is goed gelukt en mooie kaartje.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen