Volgers

maandag 21 december 2015

Het regent, het regent...

Al zou je deze tijd van het jaar eerder sneeuw verwachten.
Maar, zoals ik al bij het eerste kaartje heb gezegd, toen ik dit setje van Beccy zag :

kon ik alleen maar aan kinderliedjes denken. En dus ook aan ' Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.'

Dit kaartje is eens iets heel anders. Ik heb het wel een paar keer geprobeerd voor ik iets naar mijn zin had.
En dan nog : volgens mij is er iets niet in orde met het stempelsetje wat ik heb gebruikt hiervoor. Het is er een van Studio Light. Gekocht bij een winkeltje bij ons in de stad die maar echt een blauwe maandag is open geweest, amper vier maanden. Ik ben nog eens binnengelopen toen ze aan het uitverkopen waren en het gezegd dat ik problemen heb met de stempel, ik kreeg amper een reactie erop.  De site van Studio Light moet je ook niet zijn dat is alleen voor groothandel. 
Wat voor soort inkt ik ook gebruik het resultaat is niet echt goed, heel slechte afdrukken. Voor mij nooit meer stempels van dit merk.
Afijn, de achtergrond op dit kaartje is gemaakt met chalks en een paar stempels erop. Een heel ander resultaat als het eerste kaartje wat ik met deze silhouette set heb gemaakt.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig kaartje, leuk om te lezen !
groetjes,
Karin.

PS, zelfgemaakt kerststukje. 


12 opmerkingen:

  1. Het stempeltje heel mooi gebuikt.
    Je hebt er een prachtige, originele kaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is lovely and so is the centre piece.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vervelend als je geen service kunt krijgen. Je hebt wel een leuk kaartje met de stempel, Karin! Je kerststukje is ook tof.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is prachtig. Wij zijn vanmorgen ook door de plassen gestapt i.p.v. de sneeuw. Met de jassen open. Zo warm.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch een leuk kaartje Karin...mooie silhouettestempel...wel vervelend dat je nergens gehoor krijgt op je klacht...dat weerhoud je zeker ervan om weer zulke stempels te kopen...
    Je kerststuk is ook prachtig staat heel sfeervol met de feestagen..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart ,Karin en wat een leuke stempels
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart heb je gemaakt leuke stempels
    gebruikt.
    mijn ma heeft ook pas van studio light stempels gekocht precies het zelfde heel moeilijk om er een mooie stempel van te krijgen uit eindelijk na heel veel te stempel eindelijk gelukt om hem goed te krijgen.
    wij dachten dat het aan het stempel inkt lag.
    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geinig kaartje Karin, jammer dat je nergens terecht kunt met je klacht...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, wel mooi zo'n silhouette stempel. Jammer dat hij niet voldoet en niet weet waar je je klacht kan neerleggen.
    Mooi kerststukje heb je gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angelique,
      De silhouet is een digi, het gaat om het gras -stempeltje en de regendruppels plus wolkjes, die komen uit een setje.

      Verwijderen
  10. Hi Karin, the other blog is my old one and I just testing to see if google + still had hold of some things on there, looks like it does as not every one can comment so I am closing it down. This is my newest one I use all the time now... {aNNie}

    Great card as well.xx

    BeantwoordenVerwijderen