Volgers

maandag 14 december 2015

Brr, wat is het koud hé !

Nog een leuke digiset van Beccy's Place is deze grappige giraffe Milton die het nogal koud heeft :

En hier is mijn kaartje :

En weer heb ik gekozen voor een eigen tekst erop te maken. De digi ingekleurd met mijn Derwentjes en met een wit randje uitgeknipt..

Graag wil ik met dit kaartje meedoen bij AnmaCreatief mijn derde inzending voor de Challenge ' Alles Mag '

Willen jullie graag kans maken om deze digiset te winnen, doe dan mee met de Challenge bij Beccy 
of koop een setje in haar Digital Store 

Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen, bedankt ervoor !
groetjes,
Karin.

12 opmerkingen:

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snoesje van een digi en je hebt er een lief kaartje mee gemaakt, Karin!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje ! Zo grappig met alle sjaals om zijn lange nek !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met deze super leuke gave digi.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuke digi heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ha wat een geinig kaartje Karin super leuke digi heb je gebruikt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuke kaart met deze toffe digi karin!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk winters kaartje Karin, wat een grappig girafje met al die dasjes om z'n nek...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappige langnek ,hij kan nog wel wat sjaaltjes gebruiken.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super grappig kaartje. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Fijne feestdagen. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen