Volgers

donderdag 17 december 2015

House Mouse

Dit lieve House Mouse stempeltje is volgens mij al veel keren voorbijgekomen op diverse blogs. Het blijft een schattig kerstfiguurtje. Ik heb die verwerkt op een kaartje in niet-traditionele kerstkleuren en volgens sketch bij Creaine Challenges . Althans ik hoop dat de sketch goed is. zo niet, dan vind ik het toch leuk om dit kaartje te plaatsen op de 52weeks to Christmas Donderdag-kerstdag.

Het papier is van een blokje van de Wibra.

Bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes, ik vind het altijd leuk om te lezen.

Groetjes,
Karin.


14 opmerkingen:

  1. PRACHTIG kerstkaartje Karin, met inderdaad een super leuk en heel mooi ingekleurd stempeltje...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....at een lief plaatje heb je op je kerstkaartje gebruikt Karin....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje Karin.

    ps een vraagje heb je soms nog zin om bij een design team tekomen.

    bij Digistamps4joy vragen ze DT hier is de link.

    http://digistamps4joy-sa.blogspot.nl/


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de HM stempeltjes, ik ken ze en 'k blijf ze heel lief en mooi vinden. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met dit lieve muisje.
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Karin!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ha... wat geinig... ik ben ook met dit stempeltje bezig! Je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt. Binnenkort zie je die van mij een keer verschijnen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart!! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met dit leuke stempeltje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met een schattige digi, het muisje is inderdaad leuk. Ik heb al heel wat leuke kaarten van je gemist oa die van de leuke giraf, wat is die leuk zeg.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukerd! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt Karin.
    Raar hè dat we muisjes zo lief vinden op een kaart want een echte muis in huis heeft niemand graag.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je met deze grappige stempel gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de Challenge van Creaine.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen