Volgers

woensdag 30 december 2015

Breiende muisjes

Een leuke digi is dit met die breiende House Mouse-sjes. Het kaartje is gemaakt volgens de kleuren Challenge van Hobby Vision :

De belichting op mijn foto van het kaartje is niet echt goed, dat heb je deze tijd van het jaar. En met flits vertekend het beeld helemaal, die gebruik ik niet graag.
Het papier is van een van de blokjes die ik bij Action heb gekocht. De tekst is zelfgemaakt.

Ik wens jullie allemaal een Prettige Jaarwisseling en hoop ook volgend jaar van jullie creaties te mogen genieten. Bedankt voor alle reacties die jullie op mijn blog hebben geschreven !

Groetjes,
Karin.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart,
    en wat zijn die muisjes grappig

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje Karin. En dan wil ik je hartelijk bedanken (ook namens Bas)voor je mooi kaartje hij was blij verrast dat een blogvriendin van zijn mam hem een kaartje had gestuurd.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje karin....heel leuk in deze mooie kleurtjes

    Groetjes en een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016!
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachitge kaart Karin ! Erg mooie kleurencombinatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke afsluiter voor 2015.
    Knap gemaakt Karin.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016 toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    ភ្នាល់កីឡាប្រដាល់

    BeantwoordenVerwijderen