Volgers

woensdag 14 oktober 2020

bloemenkaart

 Ik zag bij Martha een leuk kaartmodelletje en heb een poging gedaan om dit na te maken :


Dit is de voorkant; de digi is van Beccy uit de Tea time set ; bloemen geprint op een kopje en ingekleurd;

het stoffen bloemetje onderaan is van Wenniesshop ( mijn schoondochter ) ; een paar blaadjes erachter geplakt; tekst zelfgemaakt en oud DP;

dan nu over naar de binnenkant waar je ziet hoe de kaart is opgemaakt :


De cirkels heb ik geplakt op een zijkant, die is gestanst met mijn SL mal, althans een zijdeel ervan, die heb ik geplakt op een vierkante kaart; bijpassend DP erop;


en hier helemaal open ; met het DP een vakje gemaakt waar een tag in kan; hier een tekst op gestempeld en als versiering een paar bloemetjes/

Het geheel kan worden dichtgebonden met een lintje.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties op dit best moeilijke kaartje wat ik heb gemaakt voor een goede vriendin die binnenkort jarig is.

Met het kaartje wil ik graag meedoen aan de Challenge 'use more than one die 'bij Crafty Friends


Groetjes,

Karin

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent perfect geslaagd in het namaken van dit mooie model!!
    Mooi papier, zo zie je maar het hoeft niet altijd nieuw te zijn.
    Dit model ga je vast nog eens vaker maken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeel keuk dit kaartje, Karin!
    Dat model is inderdaad leuk en mooi dp en leuk ingekleurd!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje, dit is zeker passen en meten maar het is heel goed gelukt
    (voorlopig blijft de winkel open)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Karin.
    Is inderdaad een leuk modelletje.
    Een bloemetje van Wendy zorgt ook weer voor een mooi detail.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this card, it's a great design. Have a great day.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellig, fleurig kaartje en wat een leuk model, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen