Volgers

vrijdag 9 oktober 2020

Gingerberad Wishes dl 2

 Vandaag heb ik nog een kaartje voor jullie met dit setje van Beccy :



Hier heb ik een langwerpige kaart gemaakt met het kerkje, die past in een zgn. bank-enveloppe.

Tekst erop gestempeld, dit is de voorzijde, en hier de achterkant :


Hier heb ik van de digi de deur 'weggewerkt' en in plaats daarvan een 'zuurstok' geplaatst. Spelen met digi's is een van mijn favoriete bezigheden :) .

Ik ben benieuwd naar jullie reactie's !

Leuk om te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Karin!
    Knap zoals jij speelt met die digistempels!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is stunning card it is just so inventive. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Karin.
    Een mooi kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zoals jij kunt spelen met digi's, geniaal om een achterkant aan de kerk te maken, mooie kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely creative and you know how to put things nicely. xx

    BeantwoordenVerwijderen