Volgers

donderdag 15 oktober 2020

Nativity set Beccy

 Dit is een setje van Beccy wat ik nog niet veel heb gebruikt de Nativity set ; toch weer eens van 'stal' gehaald en een kaartje ermee gemaakt voor 52 weeks to Christmas:


Met heel oud DP, een van de eerste blokjes die ik heb gekocht, een ovale mal gebruikt, de poinsettia erop en weer een kaartje voor de kerstvoorraad. 

Volgens mij heb ik er een paar volgertjes bij maar zie helaas geen namen. In ieder geval welkom op mijn blog en leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

22 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje, Karin
    Ik gebruik ook nog steeds uit oude dpblokjes mijn papier om kaarten te maken, wat ik toen leuk vond, vind ik nu ook vaak nog leuk, mijn smaak veranderd niet zo sterk....
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Karin.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi, stijlvol echt kerstkaartje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi traditioneel kerstkaartje, Karin!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi traditioneel kerstkaartje Karin.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje Karin.
    Leuk dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stijlvolle kaart, Karin.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Karin this is gorgeous. I love a traditional themed Christmas card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel ooi dit kerstkaartje Karin...een mooi en prachtig ingekleurd stempeltje erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kerstkaartje Karin.
    Volgens mij heb ik dit papier ook nog liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, je hebt de stempel heel mooi ingekleurd, het komt heel mooi uit op het design papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met een prachtige Didi!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Karin! Leuk om papier van één van je eerste blokjes te gebruiken. Leuk dat je dat ook nog weet.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje en wat een mooi stempel heb je gebruikt! De overbuurvrouw van mijn moeder vind het altijd leuk als ze een kaartje krijgt met Jozef, Maria en Jezus in de kribbe.
    Dit jaar stuur ik haar een kerk dat vindt ze vast ook erg mooi.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kerstkaart, prachtig gekleurde stempel en mooi passend papier en bloem ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wie wat bewaard die heeft wat, mooie kaart!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Karin met een "echt" kersttafereel. Gistermiddag de kerstspullen in de winkel gedaan en ook wat stalletjes neergezet waarbij mijn dochter steeds riep: "wie is nou Jozef?" Tja en dan kom je er heel bewust achter dat er maar één vrouw bij is . . .

    BeantwoordenVerwijderen