Volgers

maandag 26 oktober 2020

Werken met Te Gekke Krijtjes.

 

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgertje Cinderella. Leuk om ideetjes bij elkaar op te doen. 

Een paar dagen geleden heeft Petra Raams een condoleancekaartje gemaakt met de Te Gekke Krijtjes en een blad.

Ik wou dit ook wel eens proberen :


Ik vind het niet onaardig maar wel heel licht. Donkerder kreeg ik het niet. Gemat op bruin en op een witte kaart. Een stempeltje op vellum ; nog een bruin randje erop en rond het kaartje een droodle-randje in bruin gemaakt.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Ook nog een leuk nieuwtje :

Mijn kaartje is gekozen als winnaar bij Crea Sketchy Girls : 





Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

PS Weet je dat je met condoleancekaartjes nog mee  kan doen met de Challenge bij 

Carlin's Kaartenparadijs . Het kan nog tot 31 oktober a.s. !

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie condoleance kaart heb je met de krijtjes gemaakt . Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik zag het! Gefeliciteerd met je winnende kaart. Toevallig heb ik vandaag wat bladeren te drogen gelegd om dit ook eens te proberen. Ik vind het een mooi effect geven, ook al is het licht van kleur gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Leuk toch.
    Ook je condoleance kaart is heel mooi.
    Leuk om iets anders uit te proberen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je winnende kaartje !
    Je kaart is wel stijlvol, ik begrijp dat je het wat te licht vindt !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin your card is gorgeous. Thank you for you kind comment on my blog. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke techniek, gefeliciteerd met je winnende kaartje!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart mooie techniek Karin en gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie condoleancekaart heb je ervan gemakt, Karin.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi condoleancekaartje, Karin!
    Het is juist mooi dat het niet te overheersend is, past bij dit soort kaarten!
    Van harte met je topkaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen