Volgers

donderdag 8 oktober 2020

Gingerbread Wishes dl 1

 Bij Beccy zijn er weer een paar nieuwe setjes bijgekomen waarvan een paar waar ik mee mocht werken.

Deze, de Gingerbread Wishes is er eentje van waar ik twee kaartjes mee heb gemaakt.


Helaas is het moeilijk te zien op de foto maar ik heb het huisje in 3d opgewerkt, de schoorsteen, het huisje zelf en het raam en deur zijn aparte lagen. Ook is het gemat op geel wat ik heb ge-embossed. Tekst is zelfgemaakt, een paar sterretjes als afwerking.

Willen jullie nog graag weten welke kleuren ik heb gebruikt van de Derwent potloden, kijk dan hier :



Dit kaartje plaats ik bij 52 weeks to Christmas 

Een volgende keer zie je wat ik nog meer heb gemaakt met dit digisetje van Beccy.


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor vandaag Karin.. wat een leuke stempeltje is dat en ook weer prachtig ingekleurd...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zonnig kaartje, kunnen we wel gebruiken na al die regen :)
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin this is a stunning card. It looks fantastic. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even uitvergroot en zo zag ik alles duidelijker, mooi gemaakthoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstkaartje Karin!
    Als je de foto vergroot zie je het 3D effect, mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het 3D effect hoor.
    Leuk dat je dat op die manier gemaakt hebt.
    Het is weer eens wat anders.
    Een mooi en gezellig kaartje Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met zo'n koekhuisje, Karin. Mooi gekleurd.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kerstkaart Karin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje mooi setje is dat.
    ik heb ook leuke gevonden op mijn voucher zet er van de week eentje op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk en fleurig kaartje met al dat verschillende geel, oranje, bruin!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart, schattig is dit gingerbread huisje...
    Gezellig dat je vandaag weer bij de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk huisje. Mooie kerstkaart Karin.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een mooie kaart, heel leuk met dat peperkoeken huisje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk peperkoekhuis, Karin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Karin, mooi hoe je de digi ingekleurd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met het grappige huisje Karin....mooi ingekleurd en handig de kleurentabel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaart, lekker vrolijk met de gele kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart met het gingerbread huisje, heel leuk om het in 3D op te werken, en lekker vrolijk in de verschillende kleuren geel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bij ons in België zeggen ze : een peperkoekenhuisje !
    Een hele mooie kaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi in deze tinten !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toffe stempel Kaïn. Als je het kaartje vergroot zie je de opbouw wel.
    Leuk idee.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen