Volgers

zaterdag 1 mei 2021

Challenge 34 ( mei ) Carlin's Kaartenparadijs

 Voor deze maand ben ik weer aan de beurt om een thema te kiezen voor de nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.

Ik heb gekozen voor :

BLOEMEN + HARTJES

FLOWERS + HEARTS.


En dit is mijn voorbeeldkaartje voor jullie :


Twee zussen van mijn man zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en daar horen kaartjes bij natuurlijk. Ook al omdat er in deze rare tijden geen feestjes worden gehouden.

Hier heb ik een tak gebruikt uit het setje : Magnolia van Beccy.  Een DP erachter met hartjes erop, een tekst zelfgemaakt, nog een roze lange lijn onderaan het kaartje en nog een fles met glazen voor het bruidspaar :)

Willen jullie ook graag kans maken om een digiset naar keuze te winnen bij Beccy, doe dan mee met deze Challenge. Het kan nog tot 31 mei a.s.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



13 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Our magnolia has been glorious this year. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met al die hartjes en bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart maakte je Karin, perfect voor de gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht, mooi voor dit feest

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful design and gorgeous image used.. Have a lovely weekend. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit Karin. De magnolia's zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie voorbeeldkaart voor deze leuke nieuwe challenge Karin. Leuk idee om hartjes papier te gebruiken. Die magnoliatak heb je mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke challenge gekozen. En ook nog zo’n mooie kaart als voorbeeld gemaakt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Karin en een leuke Challenge!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een kaartje, zeker in deze tijd, is altijd leuk.
    Hartjes, ik ben er dol op, ik ga zeker meedoen deze maand

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Karin
    De bloemen vind ik ook zo mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geheel met hartjes in overvloed.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je de magnolia mooi gekleurd! Mooie felicitatie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen