Volgers

woensdag 26 mei 2021

KKT : paars met neongroen

 Ik zag de kleuren van het KKT en wou deze keer graag weer eens meedoen met deze leuke kleuren :


Ik heb een oud malletje wat ik maar zelden gebruik er bij gezocht, papier in de gevraagde kleuren en zie hier het resultaat :


De bloem is van Leane Creatief, jaren geleden gekocht, de tekst heb ik eens gemaakt, lag al lang in mijn mapje om eens te gebruiken, een stukje DP in de KKT kleuren en nog een hekje erop.

Altijd moeilijk om de kleuren precies te benaderen maar ik vind het toch redelijk erbij passen.

Willen jullie nog meer kaartjes zien met deze kleuren, kijk dan bij Martina wie er allemaal meedoen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

29 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met het oude malletje vind het een hele mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart karin!! Mooi die bloem achter het hekje.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje in deze kleurtjes Karin...prachtige bloem ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning, absolutely gorgeous card with those fabulous colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloem op je leuke kaart! De KKT challenge maakt ons af en toe heel creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe bloem mal heb ik ook, leuk is die hè?!
    Je maakte een mooie kaart, het dp erbij vind ik erg mooi passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oud of niet, het blijft gewoon een mooie bloem die het goed doet op dit kaartje, en dan ook nog de gevraagde kleuren erbij, helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden, Karin! Die bloem is prachtig. En mooi dp ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kleurtjes passen heel mooi bij elkaar.
    Een tof kaartje hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie KKT-kaart, je hebt alles heel mooi gecombineerd.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, het dp en de mallen vormen een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alles mooi gecombineerd Karin, de kleur is ook maar een leidraad hè, iets minder of feller groen, ach wat geeft het. Jouw kaartje ziet er in ieder geval ontzettend KKT waardig uit, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een FLEURIG kaartje voor het KKT Karin.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie, geslaagde kaart Karin.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Karin your card is gorgeous I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart heb je gemaakt, het is een en al vrolijkheid op alle blogs. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk kaartje met die oude stansjes. Die doen het nog goed. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje Karin
    prachtige kleurencombie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd mooi een bloemenkaartje en wat een leuke tekst
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, gewoon ook gebruiken wat je hebt. En dan maak je de mooiste dingen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart, mooie combi van materialen in de gevraagde KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi is ook jouw kaartje in deze KKT kleurtjes Karin, alles past zo leuk bij elkaar
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed gelukt Karin, voor het KleurenKaartenTeam! Oud malletje, dat maakt niet uit, ziet niemand ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. helemaal mooi en geslaagd kaartje, of het nu met een oude mal is, maakt helemaal niet uit hoor ! zou zonde zijn om de oude materialen niet meer te gebruiken, ook ik duik geregeld in het oude hoopje dessignpapier, altijd ok, anders blijft het toch maar liggen, dat is jammer
    leuk resultaat !
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Karin,

    Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

    Wat een vrolijk lentekaartje maakte je...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is goed gelukt hoor je kaart! Altijd leuk om weer eens een oudere mal te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Karin, sorry dat je zo lang moet wachten op een reactie, maar het is hier zo druk met de kinderen dat als ik passief achter een scherm zit, ik na enkele blogs in slaap val,dus ik doe er elke dag een paar. En nu ben ik hier geraakt! Je combineerde de kleuren mooi, de tekst in het rondje is tof.
    Lieve groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi,
    Ik ben een beetje laat maar hier ben ik dan!
    Wat een bijzonder leuke kaart heb je gemaakt met de KKT kleuren.
    Gaaf dat je gewoon papier in deze kleuren al had.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen