Volgers

dinsdag 11 mei 2021

Landenkaartjes

 Ik heb ondertussen ideetjes opgedaan om iets te maken met het dessinpapier met de landkaarten erop :


De kaart van Groot Brittannie en Ierland met een telefooncel en een taxi ( oud stempelsetje )

De kaart van Frankrijk met de Eiffeltoren erop, een fles en een glaasje wijn :)

Een plattegrond van Londen met zomaar wat stempels erop ( setje van Action )

Leuke kaarten toch voor de verjaardag van een man ?

Nog een berichtje :
Omdat een prijsje bij Winter Wonderland er niet was uitgegaan voor de Challenge van twee maanden terug werd er herkozen en heeft mijn kaartje gewonnen. Altijd leuk zoiets ! Bedankt dames !
Het was dit kaartje :

Met deze landenkaarten wil ik graag meedoen met de Challenge ' Alles mag 'bij Ally's Angels

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaartjes en gefeliciteerd met je prijsje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je toch super bedacht, ze zijn heel erg leuk geworden.De

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke oplossing om de landkaarten te gebruiken, mooie kaartjes zijn het geworden. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk!! Gefeliciteerd met je winnende kaartje,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt, soms duurt het even voor de franc valt :-)
    Ik wil er ook mee aan de slag, je hebt me wel weer wat tips aangedragen maar die van mij moeten natuurlijk wel anders . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin your cards are gorgeous. What a great way to use maps. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten met het landen papier Heb je gemaakt . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dàt heb je leuk verzonnen zeg!
    Het is een hele serie geworden, maar ze zijn heel leuk.
    Ik denk dat ik de kaart met het vliegtuig erop het leukste vind🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuk deze kaarten Karin
    Zo heb je toch een bestemming voor de kaarten gevonden
    Leuk met al die toepasselijke stempels erop!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een hele leuke gave kaartjes Karin en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke landkaartjes Karin.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations on your win. Love your cards, they are wonderful. hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen