Volgers

maandag 24 mei 2021

Het Bokeh-effect

 Deze term had ik nog niet eerder gehoord, ik las het bij het nieuwe thema bij Dutch Card Lovers

Je maakt zelf een achtergrond en daarop cirkels die heel vaag te zien zijn. 

Ik heb hiervoor mijn Te Gekke Krijtjes gebruikt, eerst met roze,rood, en twee kleuren blauw de achtergrond, daarop met een sjabloon met cirkels ( ook van Te Gek ) met een wit krijtje de cirkels gemaakt.

Het digistempeltje is van Whimsy Stamps , een lief pinguintje dat ik mocht uitzoeken als prijsje.

Als afwerking een paar stempeltjes, eentje op een stukje vellum gestempeld, en nog een stukje touw erbij.

Gemat op een donkerblauwe kaart.


Het is vandaag echt knutselweer, alsmaar buien. Bah, ik hoop dat het eens wat beter wordt zodat we weer eens kunnen gaan fietsen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,

Karin.

20 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Karin
    Die techniek gebruiken ze ook in de fotowereld geeft een mooi effect met die witte bollen!
    Leuk dat pinquinnetje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart is het geworden en leuk dat je het met de te Gekke Krijtjes combineerd. Kan heel goed. :)
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met een heel leuk stempeltje en leuke techniek.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige techniek om een achtergrondje mee te maken, heel geslaagd. De leuke pinguin staat er mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en wat leuk dat je al zo snel bezig gegaan bent met die techniek. Prachtig effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met leuke pinguïn. En je Bokeh achtergrond is heel goed gelukt. Mooie zachte kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze techniek had ik ook nog nooit gehoord.
    Maar jij hebt een prachtige kaart gemaakt met deze techniek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je deze techniek met de krijtjes gedaan hebt, tof kaartje Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Karin....het is je hel goed gelukt met de te gekke krijtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Volgens mij heb jij de techniek goed in je vingers, ik moet mij er nog in verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje. Zo mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor, die krijtjes kunnen prima! Mooi effect en gaaf kaartje! Fijn dat je met DCL meedoet, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh, wat een lief kaartje!
    Zie dat ik heel wat mooie kaartjes heb gemist, ga ze gauw bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat jij nog een andere techniek gevonden hebt waarmee je het Bokeh-effect kunt laten zien Karin! Je kaart is heel goed gelukt en het Bokeh-effect is goed zichtbaar. Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je deze techniek met krijtjes hebt gedaan. Het effect is prachtig geworden en de schattige pinguïn maakt je kaartje helemaal af. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig kaartje hoor gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje Karin! Mooi gedaan met de Bokeh dots. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen