Volgers

donderdag 6 mei 2021

Mijn Hobbyhonk Gastdesigner

 In maart kreeg ik de gelegenheid om Gastdesigner te zijn voor Mijn Hobbyhonk omdat ik in de Top 3 stond.

Deze keer is het thema 'Kikkers ' die goed duidelijk op je kaartje moeten te zien zijn.


Deze leukerd had ik nog op een knipvel. Ik heb een achtergrond gemaakt in groen met de Te Gekke Krijtjes met verschillende sjablonen; op een schuine rand de tekst Opkikkertje gestempeld ( oud stempelsetje ) ; een cirkel gestanst met nog een decoratie erbij gestanst, dit op zwart gemat, net zoals de achtergrond en het geheel op een gele kaart. Afwerking een paar gestanste knoopjes.

Een leuke Challenge waar je aan mee kan doen bij Angela ! En bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin.


15 opmerkingen:

  1. Wow, this is one awesome creative design. Love the fab colours added. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke opkikker is dit.
    Het blije koppie is zo leuk.
    De kleurtjes heb je mooi op elkaar afgestemd .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is such a cute card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opkikkerkaart Karin.
    Mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt .
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn
    Ik heb de andere erbij gezet , bedankt .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart, daar word je meteen blij van, dus opkikkeren zal hij zeker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele vrolijke kikker op je mooie kaart Karin. Mooi zoals de achtergrond gemaakt hebt. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met vrolijke kikker, een echte opkikker. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van dit kaartje vrolijkt iedereen gewoon op, erg leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een leukerd, deze kikker. Je kaartje is erg grappig! Een echte opkikker...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een VROLIJK opkikkerkaartje Karin. En waarom zou je geen oud stempelsetje kunnen gebruiken?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit opkikkerkaartje Karin
    Ik gebruik regelmatig mijn wat oudere stempelsetjes, niks mis mee
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn, superleuke opkikkerkaart maakte je. Mooie, frisse kerstkaart, leuk de omgevouwen hoek.
    Mooi dat je zelf die geranium gestekt hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a fun image, love your card. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart, altijd leuk met kikkers
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen