Volgers

dinsdag 21 augustus 2018

Angelique jarig !

Vandaag is Angelique (Annigide ) jarig en daar hoort een kaartje bij.

Zoals jullie op haar blog kunnen lezen is ze een paar maandjes geleden eens bij me geweest om te knutselen. Dan had ze een paar mooie stempeltjes voor me mee en die heb ik verwerkt op een kaartje voor haar. Aangezien ze toen gelijk naar de paarse kleurpotloden greep dacht ik dat is vast haar lievelingskleur.
Zie hier het kaartje :

Een paar stempels uit die setjes die ik kreeg van haar heb ik gebruikt, het bankje gemaskeerd en de bloempotjes ernaast gestempeld, ingekleurd. Het witte achtergrondje is ge-embossed met een stencil; DP uit een boekje van ??? weet ik niet meer. Stempeltje met tekst en een bloem erbij gemaakt.

De sketch is van Cheerful Sketches .

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor !
Groetjes,
Karin.
 

11 opmerkingen:

  1. leuke verjaardagskaart voor Angelique!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fleurig kaartje Karin, leuk stempel heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje heb je voor Angelique gemaakt Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart voor Angelique.
    Leuke stempels op je kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, fleurige kaart heb je voor Angelique gemaakt. Leuk stempeltje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje voor de jarige Karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt! Dat al ze vast en zeker helemaal leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor Angelique. Het DP heb ik ook en volgens mij is het van Zeeman of Wibra. Een heel vrolijk blokje!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen