Volgers

dinsdag 28 augustus 2018

Keeping it simple dl 1

Bij Beccy is er een leuk setje met bloemetjes te vinden nl. de Keeping it simple set.

En zie hier een kaartje wat ik ermee heb gemaakt :


Ik heb twee van de bloemensetjes erop gemaakt en in een Hexagonvorm geplaatst. Het papier is uit een setje wat ik al even heb liggen, dit gemat op groen en op een roze kaart.  Nog een paar groene knopjes als afwerking. Deze keer geen tekst, zo kan je het kaartje voor diverse gelegenheden gebruiken.

Ook nog welkom aan mijn nieuwe volgertje Suzan. Leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin
 

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en een goed idee, toevallig heb ik onlangs wat kleinere bloemenstempels gekocht waar je weinig in moet kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely images used Karin, really like this set.
    Thank You so much for the lovely Birthday card which arrived today...it's gorgeous and made with love...hugs and thanks.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, en erg leuk die bloempjes in de hexagons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Karin, kun je voor diverse gelegenheden gebruiken, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fleurige kaart Karin en inderdaad zijn blanco kaarten handig om op voorraad te hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, met hexagons! En altijd handig dat er nog geen tekst op staat...

    BeantwoordenVerwijderen