Volgers

vrijdag 31 augustus 2018

Een kaartje......

Een kaartje wat ik heb gemaakt voor ons te vroeg geboren kleindochtertje waar we tot ons groot verdriet  gelijk afscheid van moesten nemen. Maar ik wou dit kaartje toch met jullie delen.


Het plaatje is van Marieke Design, ik heb het al jaren liggen. Een mask ervan eerst omlijnd met een grijs krijtje. Dan het plaatje iets hoger geplakt om een schaduw te creëren;  de zijkant met een kartelschaar geknipt en dit ook bewerkt met lichtgrijs krijtje; binnenin staat een tekst, gemat op een grijze cirkel, maar die wil ik privé houden.

Ik verzoek jullie s.v.p. geen kaartjes naar mij te sturen, alleen hier een reactie op dit bericht is voor mij genoeg. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Groetjes,
Karin.


14 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor.Wat zo leuk moest zijn is zo triest geworden,sterkte!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for the birthday wishes Karin, it was a lovely day today and almost over, one more hour...
    Gorgeously cute card here today too.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Las het vanmorgen in de krant en moest gelijk aan jouw denken. Sterkte met dit verdriet ook voor je man en kinderen. Moest dit helaas vorig jaar ook meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo triestig wat jullie is overkomen.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
    't Kaartje is mooi en met een gepaste tekst erbij zal het zeker steun bieden aan je zoon en schoondochter.
    Een dikke knuffel van mij.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een verschrikkelijk groot verdriet Karin! Blijde verwachting die zo eindigt..
    Heel veel sterkte aan heel je familie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel veel sterkte Karin het is toch een mooi/lief kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verdrietig nieuws Karin. Je hebt een mooie stijlvol kaartje gemaakt. Ik leef met de ouders,jullie en de familie mee. Veel sterkte toegewenst.
    Een warme groet, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach Karin, wat verdrietig! Ik vind het altijd moeilijk om iets troostends te schrijven. Ik wens je veel kracht en sterkte! Ook de ouders natuurlijk. Je kaartje is heel mooi. Ingetogen, precies goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, Karin, wat een ontzettend verdrietig nieuws... heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een verdrietig nieuws, dan weet ik even niet wat ik moet schrijven. Heel veel sterkte voor de ouders en voor jullie ook. Jou kaartje is mooi en ik sluit mij bij GerJanne aan dat het zo precies goed is. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een droevig nieuws !
    Ik wens jullie en vooral ook de ouders heel veel sterkte !
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een triest bericht Karin. Ik zoek naar woorden maar ze zijn moeilijk te vinden. Ik wens jullie en de ouders veel sterkte en dat jullie steun bij elkaar zullen vinden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lees het net pas.
    Krijg er kippenvel van.Wat verdrietig voor jullie.Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
    Je kaartje is mooi.
    Dikke knuffel Isolina.(heb je mooie verjaardagskaart ontvangen dank daarvoor)

    BeantwoordenVerwijderen