Volgers

woensdag 1 augustus 2018

Jongenskaartje

Als reminder voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs heb ik deze keer een verjaardagskaartje voor een jongen gemaakt :
De digi is natuurlijk weer van Beccy en het is een Freebie die je HIER kan vinden. Ik heb de cijfers op zijn shirtje weggehaald. gestanst op een een stansje van Ali ( gekregen voor mijn verjaardag ) maar die heb ik verkleind, anders paste het niet.
Zie hier hoe je dat doet, mocht je het nog niet weten :
Op de plaats waar je wilt verkleinen zet je een streepje;
De blauwe plaat leg je tot waar je de stans wilt uitsnijden, dus tot bij het streepje;
Dan zie je het zoals hierboven;
plak de stans weer vast en leg die nu tot waar het uitgestanste deel moet komen;
leg de blauwe plaat daarop, zodat het eerst gestanste deel niet wordt bewerkt;
En dit is dan het verkleinde deel.
Dit kan je natuurlijk met een heleboel stansjes doen al is het wel een precies werkje.
Meer tips hierover vind je ook als je zoekt op Partial Die Cutting.

Nu verder over het kaartje :

Tekst is zelfgemaakt en de kleine autootjes zijn stansjes van een vriendin van me.

Willen jullie ook graag een digisetjes winnen van Beccy doe dan mee met de Challenge
ALLES MAG
Je kan je kaartjes nog insturen tot eind augustus.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,

 







7 opmerkingen:

  1. Een leuke tutorial Karin, die kende ik nog niet.
    Een mooie jongenskaart met de leuke freebie van Beccy.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jongenskaartje karin.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jongenskaart!
    Bedankt voor de uitleg.Handig!
    Autootjes zijn ook schattig.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart! EN bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke jongenskaart Karin en bedankt voor de verjaardags kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een voetbal en auto's spreken de meeste jongens wel aan denk ik. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen