Volgers

dinsdag 28 april 2020

basket of oranges

Beccy haalt af en toe een oude digiset uit het stof waar wij als Designteam de opdracht voor krijgen om een kaartje mee te maken.

Dit keer is de Basket of Orange aan de beurt :

Als basis,natuurlijk bij sinaasappels, een oranje kaart. Daarbij een DP uitgezocht ( boekje zonder naam, geen idee waar ik die heb gekocht ) Nog een groen en oranje frame op de kaart. De dige ingekleurd en uitgeknipt. Tekst komt ergens van internet of Pinterest. Een bloem met parel erop als afwerking.

Willen jullie graag zo'n setje van Beccy winnen dan heb je op zijn minst twee mogelijkheden hiertoe :
bij Carlin's Kaartenparadijs door mee te doen aan de maandelijkse Challenge;
of bij Beccy's blogspot waar zelfs iedere maand een gratis digi van haar is te downloaden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge 'Old Stuff'' bij Knutsel en kadootjes
Mijn oude spullen zijn : oude digi en oud papier.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,

12 opmerkingen:

  1. Ik blijf de maand zo leuk vinden.
    Je maakte er weer een hele gezellige kaart mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker kaartje, ik ben dol op sinaasappels, je hebt ze smakelijk ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, like the image with the paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goede sappige sinaasappel, daar gaat voor mij geen enkel ander stuk fruit boven. Ik eet ze dagelijks.
    Net als jij mocht ik ook met deze mooie, oude digi van Beccy iets maken.
    Je hebt dat heel mooi in elkaar gezet en de sinaasappeltjes zijn ook heel mooi gekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin your card is gorgeous. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk de sinaasappels op je kaartje Karin....ook ik eet ze dagelijks!
    Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi appeltjes van oranje een gezellige kaart!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin, het is een heel mooi kaartje in het warme oranje! Leukd at je medoet bij ons van K&K. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de oude spulletjes Karin. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Karin
    Wat een mooi kontrast in dit kaartje en de mand met sinaasappeltjes zo mooi ingekleurd, topkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen