Volgers

zaterdag 25 april 2020

Moederdag 1

Nog een paar weken en dan is het Moederdag.
Natuurlijk denken we allemaal aan onze moeders op deze dag en zeker omdat, vooral de oudere moeders, amper of helemaal geen bezoek mogen ontvangen.

Ik heb alvast een paar kaartjes gemaakt, hier nummer 1 :



De kleuren heb ik gekozen voor de Challenge bij Mijn Hobbyhonk :

Ik heb het pastelgroen en - roze gebruikt op mijn kaartje.
Eerst met een sjabloon en de krijtjes  een achtergrondje gemaakt; dan met een stempelsetje ( Action ) een bokaal gestempeld plus een paar takjes; een paar bloemen los op een vel gestempeld, ingekleurd met vernoemde kleuren, uitgeknipt en erbovenop geplakt met foam; Nog een paar hartjes gestanst; tekst is zelfgemaakt, gemat op roze en het kaartjes is ook roze.
Nog even over de vorm : deze is gemaakt met een mal van Studio light, deels uitgestanst. Rondom het geheel nog een zwarte lijn getekend.

Ook wil ik graag meedoen met dit kaartje bij Crea Sketchy Girls met het thema 'Bloemen '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin

12 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Mooi kaartje voor moederdag in een zachte tint!
    Leuk zoals je de SL mal hebt gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is lief en wat klaar ligt ligt klaar zeg ik altijd maar. Ik ben komende week vrij, ik ga ook weer waar voorraad maken.
    Deze challenge leent zich echt voor lieve kaartjes, de kleuren zijn zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in die pastel tinten!!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi geworden in deze tinten.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en fijntjes in de pasteltinten.
    Leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin this is gorgeous. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje in deze pastelkleurtjes Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello, Karin! This is so pretty! I love pastel colours and I would like to use them more often, especially nice for spring! Lovely shape too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje Karin, al die pastelkleurtjes geven een beetje chic accent

    BeantwoordenVerwijderen