Volgers

donderdag 16 april 2020

Marfien daagt me uit !

Voor mijn verjaardag kreeg ik een leuk kaartje van Marfien ( Kaarten van Zolder )
Maar de verrassing zat binnenin : Ik daag je uit :  maak met bijbehorend papier 2 kaartjes en gebruik hierbij 2 soorten papier uit deze enveloppe.
  
Dat vond ik wel leuk en ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Van Marfien mocht ik een thema verzinnen en heb gekozen voor :  iets met vleugels; vlinder, vogels etc. 
 Zij heeft ook met hetzelfde papier 2 kaartjes gemaakt.

Nu hebben we alletwee onze kaartjes af en laten die aan jullie zien.
Dit is wat ik ervan heb gemaakt.

Op dit kaartje zijn de randjes gemaakt uit een vel papier; de achtergrond is het tweede.
De vlinder is een stans die ik maar zelden gebruik maar nu weer eens van onder het stof gehaald. Op de vlinder een paar pareltjes als versiering. Tekstje gestanst in rood, zelfde kleur als de kaart.




Kaart nummer 2 met gemaakt uit twee andere vellen papier : bovenop prachtig papier waar al een vogeltje op staat; deze met een hexagonstans eruit gehaald, iets hoger teruggeplakt met een rand hexagon erachter. Zomaar een aparte vorm uit de kaart gesneden zodat je zicht hebt op de binnenkant :


Dit is dus papier nummer 2 : hierop een paar flamingo's gestempeld, 1 in zwart, de ander in petrol inkt. Een bloem gemaakt deels uit het DP en een deel petrol kleur; een paar takjes erachter.
De tekst gestempeld. Rond de kaart nog een lijn getekend.

Willen jullie graag de creaties van Marfien zien, ga dan vlug kijken op haar BLOG

Marfien, bedankt voor deze leuke actie, ik kan je alvast zeggen : die houden we erin :) !!!

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je met de gekregen papiertjes gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Dat uitdagen wordt een hype!
    Heel mooie resultaten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes beide Karin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verrassend, de vlinder en de vogel allebei gebruikt en deze flamingo's, die ik ook heb, lagen klaar maar toch niet gedaan
    Het zijn mooie kaartjes geworden Karin.
    Grappig ook dat we voor dezelfde kleur kaart gekozen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Karin. En grappig dat je inderdaad vergelijkbare gevleugelde vrienden hebt gebruikt als Marfien.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Karin
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, mooie vorm heeft de onderste!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Karin, heel mooi gedaan.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan Karin....mooi pakketje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk zeg.
    Vooral de 2de vind ik heel mooi.
    Best eng lijkt mij om "zomaar" een stukje uit je dp te snijden, maar het effect is erg mooi.
    Leuk hè, om iemand uit te dagen, of in zelf uitgedaagd te worden.
    In deze tijd hebben we toch maar mooi en hoop lol aan elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging en ook jij hebt twee mooie "gevleugelde" kaarten gemaakt Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om je op deze manier uit te dagen. Je hebt twee mooi kaarten met het gekregen papier gemaakt. Zelf vind ik de kaart met de flamingo's de mooiste. Leuke kaartvorm heb je ervan gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk zeg, dat je de uitdaging bent aangegaan en zulke mooie kaartjes hebt gemaakt! Ze zijn allebei erg gaaf en de things with wings zijn ook verschillend maar mooi! Marfien heeft ook mooie kaartjes gemaakt, zag ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee, elkaar zo uit te dagen.
    Je kaarten zijn hartstikke leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk idee!
    Prachtig!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card, gorgeous stamp and stunning colours...have a lovely weekend and stay safe.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk idee elkaar uitdagen, zo blijven jullie bezig hihi
    Wat een mooie kaarten Karin.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee, mooie kaartjes!!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen