Volgers

maandag 6 april 2020

MHH Challenge Sport

In februari kreeg ik bij Mijn Hobbyhonk een topplaatsje en mocht ik voor de huidige Challenge met het thema SPORT  gastdesigner zijn. Altijd leuk natuurlijk.

Ik heb dit kaartje gemaakt :

De fietser die in het filmpje staat heb ik ergens van internet, net zoals het filmframe. Ik heb de fietser er een paar keer ingezet. De tekst is zelfgemaakt, tekst op het label is een stempeltje. Op het DP ( blokje Romantic Chic - Craft Sensations ) heb ik een stempel van een fiets een paar keer erop gezet. Afwerking een touwtje, vierkante mal Nellie Snellen. Alles op een mintgroene kaart gemat.

Kijk voor meer inspiratie voor deze Challenge nog eens op het blog van Angela en doe mee !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin 

18 opmerkingen:

  1. Een te leuke en toffe kaart Karin.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, fabulous colours and design. Hope you are well.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin
    Leuke sportieve fietskaart heb je gemaakt!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en sportief kaartje heb je als voorbeeld gemaakt voor de nieuwe challenge Karin...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card. Great for anyone who likes to cycle. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Karin.
    Leuke stempeltjes en mooie kleurtjes gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin this is a stunning card. I love the design. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke en sportieve kaart, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart. Je brengt mij op een ideetje, onze kleinzoon is een beginnend wielrenner (10 jaar), Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sportieve kaart heb je als GDT'er gemaakt. Erg leuk die fietser in het filmframe.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag hem al bij mijn Hobbyhonk. Hij is erg leuk Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great masculine card and love all the cycling images
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om gast designer te zijn, altijd een eer! Prachtig kaartje geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karin, Ik las net op het blog van Carla dat je vandaag jarig bent. Van harte gefeliciteerd en een gezond nieuw levensjaar toegewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een originele kaart is dit.
    Leek bedacht, dat filmpje met de wielrenner erin verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gast designer kaart, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige fietskaart Karin!
    Dank je wel voor je GD-bijdrage bij MHH!

    BeantwoordenVerwijderen