Volgers

dinsdag 21 april 2020

Carla jarig

Vandaag is Carla van het knutselateljeeke jarig.

Ik hoop dat ze ondertussen haar kaartje heeft ontvangen :

Deze koetjes vond ik ergens op internet. Ik heb ze samen gezet, ingekleurd; daarna met de krijtjes een achtergrondje gemaakt.
Het onderste DP komt uit een blokje van Avec; het bovenste uit een 'Paper Block' van de ons bekende winkel A...
Een stukje gras erop gemaakt met een mal, een hekje erop, voor het wolkjespapier een mal ook van diezelfde winkel A; tekst is zelfgemaakt.
Afwerking een paar bloemetjes gestanst met een pareltje erop.

Carla, ik wens je een plezierige verjaardag ! 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

14 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Karin, de koetjes passen helemaal bij Carla, dat zal ze mooi vinden om te krijgen op haar verjaardag.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Wat een leuk toepasselijk kaartje heb je voor Carla gemaakt, daar wordt ze vast heel vrolijk van!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje voor Carla, mooie kleurtjes bij de koeien
    Pakje zojuist gevonden in de brievenbus, ga even diep nadenken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart voor mijn zusje, jij maakte de koetjes en op mijn kaartje voor haar staat de melk.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ,dit is echt een super leuke kaart voor de jarige Carla.
    Want al ik het goed heb , hebben hun koeien.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute image, love it! Great card. Keep safe and well.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karin ik heb je prachtig kaartje goed ontvangen en het staat al enkele dagen op mijn kast te pronken. Deze koetjes mogen zelfs tot in de living komen, de andere jaloers want die mogen alleen maar door het venster kijken.
    Heel mooi gemaakt, ik ben er heel blij mee, dankjewel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke en persoonlijke kaart heb je voor haar gemaakt!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje met de koetjes. Zo leuk! ik heb ook een kaartje met en koe naar Carla gestuurd. Als je dat eenmaal weet van iemand is het leuk om elke keer een ander koetje te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje is dit.
    Leuk dat je het plaatje ook internet vond, past goed bij Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a fun card, Karin! The cows are adorable! I like the farm theme, which is so trendy at this time.

    BeantwoordenVerwijderen