Volgers

dinsdag 16 juni 2020

Babykaartje

Mijn voorraad babykaartjes voor meisjes is ver op en ik had dit leuke digitje van Bugaboo nog uitgeprint liggen :


Met de sketch van Sketch Saturday heb ik er een kaartje mee gemaakt. Het roze en andere DP komt uit een boekje van Avec, colours unlimited. Ik vond het wel eens leuk om het met kraftpapier te combineren. Een paar malletjes erbij, tekst is zelfgemaakt, uitgesneden met een wolkje. Een paar hartjes erop als afwerking. En een touwtje met strik rond het plaatje wat iets verhoogd is opgeplakt.

Ook wil ik graag meedoen bij Catch the Bug met de Weekly Challenge thema 'Anything Goes '

Donderdag komt deel 2 van mijn uitdaging met Marfien online. Twee keer raden welke kaart ik heb gemaakt daarvoor ;)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

13 opmerkingen:

  1. Superschattig dit felicitatie kaartje voor een babietje, Karin!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit babykaartje.
    Leuk gemaakt met de sketch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zijn schattige digi is een kaartje maken extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief baby kaartje, ben benieuwd naar je kaart voor de uitdaging!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi babykaartje met grappige digi.
    Ik ben benieuwd naar je tweede kaart. Ik kan het na 2 keer helaas nog niet raden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje voor een babymeisje. Schattig en mooi met dat kraft erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Karin this is such a cute card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute card, love the gorgeousness shown here, just beautifully designed too.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach, deze is erg lief geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattig kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen