Volgers

donderdag 18 juni 2020

Uitdaging met Marfien dl. 2

Het tweede kaartje dat ik heb gemaakt met het papier dat ik van Marfien kreeg is een kerstkaartje.

Hier zie je het okerkleurige papier, wat ook aan weerszijden te gebruiken is.

Een malletje wat ik ook al meer heb laten zien, een kerstman. Deze zowel in wit al lichtblauw gemaakt. Afgewerkt met een bruine stift. Een stempel erop die ik iets heb ingekleurd met mijn Derwents; een paar sterretjes erop. Gemat op een lichtblauwe kaart.

De sketch is van Sweet Sketch Wednesday
En natuurlijk is dit ook weer een kaartje voor 52 Weeks to Christmas , bijna halverwege het jaar maar ik heb er nog geen 26.

Hebben jullie al gekeken bij Marfien welke kaartjes zij heeft gemaakt met dit mooie papier ?

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Karin! Erg leuk het papier! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en die kerstman is heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartje met de mooie sneeuwpop Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart, je hebt er in ieder geval al veel meer dan ik!
    Fijne donderdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, grappig in deze kleuren.
    Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstkaartje in deze niet gebruikelijke kerstkleurtjes Karin...
    leuk sneeuwpopje erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kerstkaartje, Karin!
    De kleurencombie vind ik ook leuk!
    Ik gazo even kijken Marfien
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje leuk dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card, like the colour combination.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleurencombinatie, Karin! En leuk om okergeel op een kerstkaart te gebruiken. Mooi sneeuwpopje, helemaal leuk.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje en wat een leuke kleurtjes! Zeker de sneeuwpop in deze kleur! Helemaal top! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat jullie in jullie swap ook een kerstkaartje voorzien hebben!
    Mooie kaart, Karin.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Karin this is a stunning Christmas card. That snowman is so cute. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Karin!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaart Karin. Leuk met de blauwe sneeuwpop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooie kaart, prachtig papier en zo'n leuke sneeuwpop ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart heb je gemaakt met de sneeuwpop Karin!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kerstkaart Karin.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi, ik was al in de winkel voor jij hem plaatste en zit nu pas achter de computer, hier had ik dus helemaal niet aan gedacht voor een kerstkaart, heel erg origineel Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een mooie kerstkaart gemaakt met het papier van Marfien. Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC Karin.
    Lieve groetjes Miranda 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke kerstkaart ook deze week weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kerstkaart Karin en wat leuk dat je bent uitgedaagd door Marfien, ik ga snel bij haar kijken. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart en de uitdaging , top !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een goed gelukte uitdagingskaart! Deze sketch heb ik ook pas gebruikt, zie je binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart.
    De sneeuwpop (in je tekst staat kerstman😉) staat zo helemaal in de spotlight.
    Ik ga gauw even kijken bij Marfien.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely card Karin, what a great Christmas card and snowman. Thanks so much for sharing your card with us over at SSW2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen