Volgers

dinsdag 30 juni 2020

Doortjes Digi's Thema Zee


Vandaag posten alle dames van het DT van Dora-knutselhoekje een kaartje met het thema Zee.

Ik heb gekozen voor een dolfijn : 





Het papier komt uit een blokje ( geen titel ) van Action met allemaal vrolijke papiertjes erin die geschikt zijn voor een kinderverjaardag. De tekst is zelfgemaakt ; ik heb hier met het woord Dol fijn gespeeld.
Digi is ingekleurd met Derwents. Als afwerking een vlaggenlijn erop.

Kijken jullie ook naar wat de andere dames hebben gemaakt ? Je kan het zijn bij Dora op haar blog.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge bij De Egel met het thema 'Stippen en Strepen '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,


17 opmerkingen:

  1. Hele leuke dolfijn op de vrolijke achtergrond mooie kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleurrijke kaart Karin, volgens mij wordt hij dol van al die fijne stipjes en streepjes . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een gezellig kaartje gemaakt! Lijkt wel confetti op het DP!
    Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Karin!
    Mooi ingekleurd die leuke stempel en leuke tekst!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart Karin! Ik ga snel eens kijken naar de andere kaartjes van het DT van Dora!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie en vrolijke kaart. Ja, nu de vakantie begint (in België), begint iedereen aan de zee te denken. Maar ik denk dat ik me deze zomer aan kust niet ga vertonen. Ik denk dat het er veel te druk zal zijn. We blijven liever aan onze vijver in de natuur en de rust. En daar kan ik nog wat knutselen...
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke, vrolijke kaart met de mooie dolfijnen digi . En een goed idee, deze bijpassende tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en vrolijk kaartje! (ik vind dat dolfijnen altijd vrolijk lijken)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dolfijnen, ik ben er dol op.
    Wat een leuke, vrolijke, kaart.
    De tekst is grappig, past goed bij de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk met die dolfijn !
    Prachtig geheel!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje met deze prachtige digi.
    Mooi gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart gemaakt met deze dolfijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt. Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen