Volgers

maandag 15 juni 2020

Uitdaging met Marfien dl 1

Twee maandjes geleden zijn Marfien en ikzelf eraan begonnen om samen kaartjes te maken waar we elkaar uitdagen om met hetzelfde papier iets te maken.

Dit is het setje wat ik van haar kreeg met de gemakkelijke opdracht : ALLES MAG


Hier een eerste kaartje wat ik heb gemaakt :


Een cirkelmal erbij gezocht om die door het dubbelzijdige papier te draaien. De rondjes omgedraaid en je hebt al een leuk effect. 
Een bloemenmal ( Leane Creatief ) die ik maar zelden gebruik eens uit mijn hobbykast gehaald, hierbij okerkleurig papier gebruikt, nog een blaadje erbij; een oude tekststempel en dit gemat op rood, en het geheel is op een rode kaart gemat.

Ik ben benieuwd naar wat Marfien heeft gemaakt !

Bij 2 sisters on the blog is er een Challenge waar ze minstens twee cirkels op een kaartje willen zien.
Daar wil ik graag aan meedoen.

Een volgende keer een ander kaartje voor deze uitdaging.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

16 opmerkingen:

  1. Een vrolijk kaartje met deze bloemenstans, met deze uitdaging haal je nog eens iets uit het stof :-)
    ben benieuwd naar je kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk idee! En hij is erg leuk geworden!

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de papiertjes gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, Karin!
    Je hebt een mooi pakkerje gekregen van Marfien, zij heeft ook een leuke creatie gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is goed gelukt! Een mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart.
    Dat kun je de dag goed mee beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke kaart, leuk idee om de cirkels zo om te draaien!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om elkaar zo uit te dagen. Mooie kaart in vrolijke kleuren en ook leuk om zo je weinig gebruikte mallen en stempel weer te gebruiken. Ik ga zo ook even bij Marfien kijken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en ik herken de mal van de bloem nog wel, dat is al best een oudje.
    Leuk om het weer eens te zien.
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Karin.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen