Volgers

zaterdag 27 juni 2020

Mannenkaart

Met een stempelsetje wat ik al eens meer heb gebruikt voor mannenkaarten heb ik dit kaartje gemaakt :
Het flesje wijn en het glas komen dus uit het setje; de druiventros en de 'wijn' ook, die heb ik dus in rood erbij gestempeld ( Leve de stempelhulp om zoiets te doen :) ) De dop op de fles heb ik apart gestempeld en opgeplakt.
De stenen komen ook uit het setje. Het DP uit een boekje wat al bijna antiek is, zo oud, past er goed bij. Daar heb ik uit een ander setje ( ook Action ) een stempeltje geplaatst met de Eiffeltoren erop. Dit DP nog met een kartelrand bewerkt. Tekststempel erop en dit alles gemat op zwart, op een witte kaart.

Bij Creative Sketchy Girls vragen ze om een mannenkaart en bij
Crafty Friends is er ook een Challenge 'Men and/or Boys '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

18 opmerkingen:

  1. Leuke kaart , Karin!
    Zo zie je maar, ook het "oude" papier krijgt een goed plekje en niet bij het oudpapier...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie stempelkaart geworden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning card. I love that image. We have taken to buying wine boxes during lockdown. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, de bakstenen rand onder de fles en het glas is geweldig. Bedankt voor je deelname bij Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een hele leuke mannenkaart Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk stempelwerk, past mooi bij het achtergrondpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer hoor.
    En echte mannenkaart, zeker voor een wijn liefhebber.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je mannenkaartje Karin...en ja een wijntje smaakt altijd...alleen ik vind rode wijn niet lekker ...Ik ga voor de witte zoete wijn...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bottle of wine, fruit of the vine, lovely card and design/xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en ik ben ook erg blij met mijn stempelhulp :)
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative Sketchy Girls.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. groetjes Helma Dekkers Creative Sketsy Girlz DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart voor onze mannenchallenge! Fijn dat je meedoet!
    Groetjes
    Nancy DT Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen