Volgers

woensdag 24 maart 2021

Huwelijksjubileum

 Een paar weken geleden plofte er een enveloppe in de brievenbus met DP en cardstock om kaartjes te maken voor de kringloopwinkel. Marfien was langs geweest. :)

Toen ik het DP bekeek had ik gelijk ideetjes om trouwkaarten en voor een huwelijksjubileum iets te maken.

Ik heb er al een paar af en hier alvast eentje die ik wil laten zien :


Dit DP behoeft niet veel opsmuk toch ? Ik heb  een felicitatie erop gemaakt voor een 50-jarige bruiloft en een hoekje, gemat op bordeaux-rood. Nu nog voor 40, en 25 - jarige jubileums iets maken.

Ook een trouwkaartje laat ik nog even zien :


Prachtig DP toch ! Zo romantisch. De digi 'Marriage' is van Beccy uit een setje wat niet meer in haar webshop te verkrijgen is. Nog een paar vlindertjes erbij in roze, wat ik ook heb gebruikt achter het DP en bij de tekst. 

 Beccy  heeft heel veel leuke digi's. Willen jullie graag kans maken om eentje te winnen doe dan mee met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

13 opmerkingen:

  1. Mooi yemaakt, Karin
    Jij bent weer lekker "zoet"
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie romantische kaarten !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin your cards are gorgeous. They are beautiful. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes heb je gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, romantische kaarten. Het dp is absoluut mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, hier had ik nou nooit aan gedacht, super idee. Vaak in mijn handen gehad maar het wou niet lukken :-(
    (ben zeker niet zo romantisch . . .)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je met dat mooie romantische dessin-papier gemaakt Karin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten maakte je voor de kringloopwinkel. Heel mooi en lief paaskaartje maakte je voor je moeder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen