Volgers

zaterdag 13 maart 2021

KleurenChallenge

 Hebben jullie ook al het nieuwe Challengeblog Girlz Rebel Challenge ontdekt ?


Ik heb een kaartje gemaakt voor deze kleurenchallenge waar je ook een stukje touw moet bij gebruiken. :


De digi is er eentje van Beccy uit de Spring Seed Set, maar ik zie die niet meer in de webshop staan. De tekst gefeliciteerd op de banner getypt, ingekleurd met mijn Derwents, papier en DP erbij gezocht en dit uitgesneden met een randmal, nog een tekstje gestempeld en op een kleine tag gemaakt, deze aan een touwtje bevestigd. Als afwerking nog een stoffen bloempje, het lijkt op de foto rood maar het is meer fuchsia. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

15 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en gezellig lentekaartje, Karin!
    Prachtig ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige lentekaart!
    Kon het blog nog niet maar nu wel, hihihi en gelijk volger geworden :)
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorjaars kleuren, ik hou daar wel van, daar word ik vrolijk van.
    Leuk, en nieuw blog, ik ga eens kijken via je linkje, bedankt daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, love the shape and how you coloured the tulips. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie digi heb je gebruikt voor deze uitdaging, touwtje erbij en de juiste kleurtjes, helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk voorjaarskaartje met de mooi ingekleurde tulpen.
    En bedankt voor de link naar het nieuwe challenge blog. Ik ga straks een kijkje nemen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je gemaakt Karin!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT Girlz rebel challenge

    als je wilt kun je een kijkje nemen op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com
    ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Creative sketchy girls challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Girlz Rebel Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful creation. Thanks for joining the first Challenge og Girlz Rebel Challenges, Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen