Volgers

vrijdag 19 maart 2021

Kerst met de letter D

 Bij de Facebook van Hobbyshop Daantje wordt er gevraagd om een kaart te maken met iets erop wat met de letter D begint :

Ik heb mijn Dutch-doobadoo-mal 'Kerst' tevoorschijn gehaald. Ik gebruik die maar zelden want het formaat is net te groot voor een gewone enveloppe. 

Ik heb diverse restjes Dessinpapier gebruikt om de letters te maken, deze dan geplakt op kraftpapier om iets meer effect te geven. Als decoratie een schaatsend  Danspaartje erop, een poinsettia en een kerkje wat ik op een Dennenboom heb geplakt.


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mal is dit, mooi kerstkaartje leuke combinatie van papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Dat kraft doet het heel goed als mat, mooi effect. Het lijkt mij enorm veel werk om zo'n DDD-mal te gebruiken, ik heb er nog geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was vast wel een hele klus al die letters snijden/knippen karin....maar het resultaat is geweldig mooi geworden. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een hele mooie Kerstkaart geworden Karin! Leuk dat dansende paartje

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart, goed uitgedacht met het DP

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fit is ook een leuke woordstans. Ik gebruik deze grote woorden stansen juist graag, ik vind ze super handig om een leuke kaart mee te maken.
    Misschien kan je er zelf een envelop omheen vouwen?!

    BeantwoordenVerwijderen