Volgers

zaterdag 20 maart 2021

Reminder Carlin's Kaartenparadijs Challenge 32 ( maart )

 Vandaag heb ik voor jullie een reminder voor de Challenge :

LAND + IETS TYPISCHE UIT DAT LAND

COUNTRY + SOMETHING TYPICAL OF THAT COUNTRY


Deze keer is NEDERLAND aan de beurt met .....


een molen en tulpen ; De tulpen komen uit een setje van Beccy genaamd 'Spring Seed Tulips' die helaas niet meer in de webshop te verkrijgen is. Ik heb deze ingekleurd en uitgeknipt; rustig DP erachter met een strook DP met tulpen erop. Een doorkijkje gemaakt naar de binnenkant :


waar de molen op staat. Deze heb ik op internet gevonden.


Doe mee met de Challenge bij Carlin's Kaartenpardijs en maak kans op een leuke digiset van Beccy.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



13 opmerkingen:

  1. Mooie Hollandse kaart en wat is er nou Hollandser dan tulpen en een molen?

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doorkijkje vind ik leuk.
    Geeft zijn verrassend effect.
    En Nederland, helemaal duidelijk.
    Ik vind dit zo'n leuke challenge, maar denk te moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doorkijkkaart Karin!
    Leuke inspiratie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. De molen in de binnenkant vind ik eigenlijk wel heel verrassend, ik hebget natuurlijk al vaker gezien, naar nu denk ik erbij:"dat moet ik toch ook eens proberen". Dus bedankt voor de inspiratie. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Karin. I did love seeing all the tulips in the fields when we lived there. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karin this is a stunning card. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Hollands kaartje Karin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Typisch Hollands met de molen en de tulpen.
    Een heel leuk en mooi voorbeeldje voor onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke Hollandse reminder Karin. Leuk om de molen aan de binnenzijde van de kaart te plaatsen zodat er een doorkijkje is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke Hollandse kaart! Ik heb al spul klaar liggen om iets te maken, maar de inspiratie is er nog niet!
    Ik hoop mee te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart met die mooie tulpen op de voorgrond, zat gelijk in gedachte te zingen, ik hou van Holland!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke inspiratiekaart Karin, leuk bedacht en knap uitgevoerd.
    Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous, wow... loving your cute card . xxx

    BeantwoordenVerwijderen