Volgers

woensdag 17 maart 2021

Paaskriebels

 Nog een paar weekjes en het is Pasen. 

Ik heb voor mijn kleinkinderen een tasje gemaakt om paaseitjes in te doen. Ze vinden het nog steeds leuk om iets voor hun Pasen te krijgen al is de oudste al 13 jaar, kleinzoon Stijn al 10 jaar, en tja de jongste krijgt natuurlijk ook al zijn paaseitje :)


Het patroontje voor de tasjes heb ik gevonden op Pinterest, heel eenvoudig in elkaar te zetten. Ik heb gekozen voor kraft, gecombineerd met roze, bijpassend DP en een tikje geel in de paaseitjes. Die zijn gekleurd met Derwent potloden. 

Hier de andere kant :


Tekst is zelfgemaakt, de twee haasjes in de midden is een stempeltje, de andere is uit een set van Beccy, genaamd Easter Joy.

Ik zag dat ik bij Mijn Hobbyhonk een topplaatsje heb met dit kaartje :


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

16 opmerkingen:

  1. leuke zakjes heb je gemaakt, die van Levi mogen de ouders zeker eerst voorproeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hoe leuk heb je dit gemaakt Karin.
    Wat gaan de kindjes en hun ouders dit leuk vinden.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt en dat tikkeltje geel mag er wel bij voor Pasen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really adorable bags. Love them. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin these are gorgeous gift bags. You are never too old for a treat. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie tasjes, helemaal in lente/paassfeer. Wat zullen ze daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Karin mooi gemaakt!
    Ik geef de kleinkindeten ook altijd iets met pasen een traditie uit mijn familie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie doosjes heb je voor de kleinkinderen gemaakt Karin. Leuk om zo paaseitjes te geven.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaarten Karin en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit leuk gemaakt, altijd een verwennerij, gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Dat zal vast in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeautasjes voor je kleinkinderen! Extra speciaal om wat te krijgen als het door oma zelf is gemaakt. Je zult ze vast en zeker ook dit jaar weer heel blij gaan maken hiermee

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable bags and most gorgeous design. Sorry if I missed a post, got family here and they are out shopping....so am catching up as much as I can ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk!! Boffen ze maar weer!
    Gefeliciteerd met je top plekje bij Angela, mogen we gezellig GD zijn :)
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit heb je heel mooi gemaakt, zo leuk om je kleinkinderen hier plezier mee te doen.
    ( ik heb vandaag mijn vroege leuke, eerste, verjaardagskaart ontvangen, dank u wel)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superlieve, mooie paas-tasjes. Daar gaan de kleinkinderen blij mee zijn. Hele mooie, gave girlz kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn leuk hoor, de tasjes.
    Het is altijd leuk om iets van oma te krijgen, ook als je ouder bent en zeker al het gevuld is met lekkere paaseitjes!
    Ik ben dit jaar ook druk met paaskadootjes. Komt vast door de rare tijd waarin we nog steeds leven. Ten eerste hebben wij tijd om lekker veel te knutselen, ten tweede is het nu extra leuk om mensen te verrassen met iets kleins wat, met veel liefde, zelf gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen