Volgers

woensdag 7 juli 2021

Baby kaartje

 Afgelopen weekend zag ik dat mijn voorraad babykaartjes voor jongens ver op was, dus maar weer eentje gemaakt.


Mijn inspiratie heb ik vandaag opgedaan bij diverse blogs, misschien dat er iemand onder jullie details eruit herkennen van jullie laatste kaartjes :) 

De letters BABY had ik nog liggen, deze op een vlaggenlijntje gemaakt, hier een stukje blauw touw doorheen. Achtergrond is met de welbekende krijtjes gemaakt, eerst lichtblauw als basiskleur, hierop stroken gemaakt met donkerblauw, daarna met een sjabloon bruine stippels. Het plaatje is ook weer uit de 'oude doos'  en nog een stempeltje erop. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Lint, touw of kant' bij Creative Sketchy Girls

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin.

10 opmerkingen:

  1. Schattig babykaartje karin!
    Handig dat je die letters nog had liggen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief babykaartje, mooie achtergrond heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning baby card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief babykaartje Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan! Mijn jongens kaartjes gaan er ook zo snel doorheen.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje weer.
    Vlaggetjes geven een feestelijk tintje aan deze kaart.
    Leuk om hier een daar de streepjes iets extra's te geven dat stippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart
    wauw een hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging
    groetjes jolanda bongers
    DT creative sketchy girls
    als jullie een intentie nemen op mijn blog
    zou ik achter leuk vinden als een reactie
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen