Volgers

dinsdag 6 juli 2021

Beccy - Beary Delicious

 Beccy heeft weer nieuwe digisetjes op haar webshop staan. Ik mocht met de leuke beertjes aan de slag uit het setje Beary Delicious



Het kaartje heb ik gemaakt voor onze kleinzoon Stijn die eind volgende week 11 jaar wordt. 

De digi op deze manier zie je niet in de set staan, ik heb die bewerkt. Ik wou de beer een ijsje geven en had een zittend beertje nodig voor deze kaartvorm. Dus aan de slag om die te bewerken : de tak met besjes vervangen door het ijsje van de liggende beer. 

Dan nu over de kaartvorm : dit is ook eentje die je terug kunt vinden op Beccy's blog. nl. de 

Free Standing Pop-Up Card, HIER kan je de tutorial vinden.

Hier nog een paar fotootjes van het kaartje :

Opgevouwen :


Zij aanzicht


Boven aanzicht


Op de zijpanelen heb ik een collage gemaakt van de beertjes uit de set en dat papier gekleurd met een geel Te Gek Krijtje. Ook langs de grote digi heb ik gekleurd met een groen krijtje. Bovenaan en aan een zijkant met letters de woorden gemaakt. De onderkant met geel wat ik heb ge-embossed met een steen-sjabloon.

Nou, ik ben benieuwd wat de jarige ervan zal vinden :) Jullie horen er nog van.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje voor je bijna jarige kleinzoon, Karin!
    Wat leuk gemaakt en knap dat je het stempeltje digitaal zo hebt bewerkt, heel leuk, het model heb ik ook weleens gemaakt echt leuk zal het ook weer eens gaan maken....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is fantastic. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is knap gedaan Karin met de beer, mooie verjaardagskaart voor je kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem in ieder geval superleuk! Knap hoe je de digi hebt bewerkt en hoe je de kaart zo leuk hebt aangekleed, hij is gaaf geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een LEUK kaartje heb je voor Stijn gemaakt Karin. Ik ben benieuwd wat hij van deze vorm zal vinden.....ik vind het een kaartje met een LEUKE verrassing.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik het kaartje zag dacht ik, dat zal er misschien eentje voor Stijn zijn. De kaartvorm ziet er ook heel speels uit en je hebt dat weer knap gedaan om het beertje om te toveren met een ijsje.
    Heel leuk en mooi gemaakt Karin.
    Stijn zal er wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Karin I love this card. What a wonderful shaped card and how clever to change the image. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt, een dot van een kaart. Nog even en je moet aan de "stoere" kaarten . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie inspiratie kaart, knap hoor dat je de beer een ijsje hebt gegeven! Vind het zo'n leuke set maar ik moet eerst maar eens de farm set kleuren voordat ik weer een nieuwe koop, hihihi het is ook allemaal zo leuk!!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen