Volgers

maandag 19 juli 2021

Zomerlift 3

 Op maandag zien we in deze zomerperiode bij Marfien een te liften kaartje. 

Deze keer was de opdracht dit kaartje :


En dit is mijn uitwerking ervan :


Je ziet een paar verschilletjes want ik heb geen snijmal van een flèche. Dus die heb ik weggelaten. Ook kon ik geen passende knoop vinden, dan maar een snijmalletje van een knoopje ( is ook niet zo zwaar voor op het kaartje ). Het DP is tweezijdig bedrukt, daar heb ik dus mee gespeeld, bij sommige delen de rand met zwart be-inkt. 

Wil je nog meer uitwerkingen zien met deze Zomerlift, kijk dan bij Marfien waar je de deelnemers zal vinden.

Op naar de volgende te liften kaart !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.

10 opmerkingen:

  1. Goed gelukt Karin, Je kan met deze kaart zo meedoen met de jungle uitdaging van het 4-season blog, daar gebruikte ik hetzelfde papier
    prima idee om een papieren knoop te maken, het DP is idd wat zwaarder
    Leuk dat je weer meedoet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gelift kaartje Karin
    Heel mooi dit dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin your card is gorgeous I love it. Have a good week. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, vrolijke lift heb je gemaakt met het mooie papier, het - knoopje - past er perfect bij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je lift is heel goed gelukt, het is een mooie kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin,
    wat een mooie lift heb je gemaakt. Prachtig papier heb je gekozen. Leuk he, die zomerlift! Ik geniet er ook zo van...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk te liften kaartje en dat heb je prachtig uitgevoerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen