Volgers

maandag 5 juli 2021

Zomerlift 1

 Waarschijnlijk hebben jullie het al wel gelezen dat Marfien een zomerlift heeft opgestart, net zoals voorgaande jaren.

Ik heb het eerste kaartje wat ze heeft geplaatst gelift kijk maar :


De blikvanger op het kaartje is de bloem, een stoffen bloem te verkrijgen bij Wennieshop 

Op het lichtpaarse DP heb ik gestempeld, een zelfgemaakte tekst erop en een wit lintje plus een paar pareltjes ter afwerking.

Hier het te liften kaartje :


Vorige week zijn we een paar daagje weg geweest naar Twente. Gelukkig regende het niet iedere dag zodat we toch nog enige km hebben gefietst :

Veel paarden gezien onderweg


Even een stop 


Ineens zag ik dit nestkastje met sperwers 


Ook nog naar de zandsculpturen in Garderen geweest.
met het thema Oorlog en Bevrijding


Een versie van de Nachtwacht in het thema Oorlog , schitterend gemaakt !



Ze zijn nog volop bezig met nieuwe sculpturen te maken.


In een hal alles in het thema Nederlandse Steden.


Bij Marfien staat de tweede opdracht al klaar voor volgende week. Willen jullie ook graag meedoen ga dan eens KIJKEN

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


19 opmerkingen:

  1. Hi Karin the cards are gorgeous. I love the photos from your time away. Have a good week. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lift, fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lift mooi kleur gebruikt. Mooie foto's geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie lift heb je ervan gemaakt Karin. Mooi gestempeld met die lila inkt en ook de afwerking met die stoffen bloem vind ik leuk. Wat een mooie foto's van jullie vakantie. Die sperwers en die zandsculpturen, prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw kaart is mooi. Ik doe ook mee, maar ik heb de layout niet gelift enkel me gehouden aan de opdracht ' maak je eigen achtergrond'
    Mooie foto's van jullie vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, rustige kaart.
    Wauw, die sperwers! Ik had er eens één op mijn heg, vlak onder mijn slaaplamerraam, die zat een duif te verorberen en er bleef werkelijk niets van over, erg indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je liftkaart Karin naar aanleiding van de uitdaging bij Marfien ..en wat een mooie foto's heb je van jullie vakantie ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lift hoor, goed gelukt.
    Leuk, die zomer lift, alhoewel ik niet meedoe. Maar ik geniet gewoon mee van julie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie liftkaart met de bloem als blikvanger.
    Mooie foto's van jullie vakantie in Twente. Vooral de foto van de sperwers. Gelukkig dat jullie ook droog weer hadden en hebben kunnen fietsen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart heb je gemaakt, leuk om het op DP te doen. Je foto's zijn prachtig, prachtig die zandsculpturen. Ik maak liever kaartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart. Mooie bloem heb je toegevoegd.
    En mooie vakantie foto's.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie lift, ik heb eigelijk alleen naar de opdracht van het maken van eigen DP gekeken, niet naar de opbouw van de kaart met de bloem...
    Volgende week dan maar veeeel bloemen gebruiken...
    Mooie vakantiefoto's!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je de kaart leuk gelift. Ook zulke mooie foto’s.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart heb je gelift! Leuk dat jij ook weer meedoet. En fietsen in Twente. Mooi! In Garderen ben ik vorig jaar geweest. Mooi is dat he? Zo knap gedaan die zandsculpturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lift heb je gemaakt en wat heb je leuke vakantie foto's gemaakt, gelukkig dat het weer meeviel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart Karin.....debloem komt er goed op uit! En wat heb je leuke foto's van jullie vakantie gemaakt.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig gelift Karin!
    Leuke vakantie foto's!
    Mooi he die zandsculpturen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen