Volgers

donderdag 8 juli 2021

Envelopje op je kaart

 Dit thema bij De Egel sprak me gelijk aan, dus op internet gezocht hoe je het best een envelopje kan maken ( bij gebrek aan zo'n snijmal, maar je kan niet alles aanschaffen ) 


In het envelopje een paar bloementakjes gemaakt ( oudje van Nellie Snellen ); met mijn vierkante snijmallen en dessinpapier gespeeld, gestempelde tekst erop en die dame in vintagestijl lag al een paar jaar tussen mijn geprinte digi's , dus ik heb geen idee waar ik die vandaan heb gehaald op internet.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,

groetjes,

Karin.

14 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a very pretty card Karin. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, rustige kaart, heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart vind de kleuren tof en de digi, envelopje is goed gelukt Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Karin
    Ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nostalgische kaart!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk is dit geworden.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel mooi kaartje Karin! En wat leuk dat je op zoek bent gegaan naar hoe je een envelopje kunt maken. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Karin en die dame heb je mooi ingekleurd. Lief dat met bloemen gevulde envelopje en ook de kleuren vind ik erg mooi.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met elegante dame en leuk envelopje met bloementakjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kaart Karin.
    Leuk zo met dat envelopje erop verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje in stijl gemaakt. Mooie oplossing voor de envelop en het staat nog goed ook. Hartelijk dank voor jou envelop op de kaart uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen