Volgers

vrijdag 30 april 2021

Beccy encore set Keeping it simple

 Iedere maand staat er een wat ouder  setje van Beccy in de schijnwerpers waar wij als DT leden een kaartje mee mogen maken.

Deze keer is het de Keeping It Simple set ; allemaal kleine bloemetjes en bloempotten.

Ik heb er dit kaartje mee gemaakt :


Drie digi's uit het setje gekozen om op dit kaartje te maken. Met een DP erachter in paarse en groene tinten die ook verder op het kaartje terug komen. Lichtgroen papier ge-embossed en daar een tekst op gestempeld.

Morgen ben ik er weer met een kaartje voor Carlin's Kaartenparadijs waar je kans kan maken om een digisetje van Beccy te winnen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



11 opmerkingen:

  1. Dat is heel leuk gedaan Karin, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig al die vrolijke bloemetjes!
    Vind de nieuwe release van morgen zo gaaf!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi fleurig bloemrijk kaartje Karin!
    Mooi emaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin this is such a sweet card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk fleurig bloemen kaartje.
    Staat zo mooi .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart, leuk gedaan met de bloemetjes. Gelijk een goed idee hoe ik de sneeuwpoppetjes kan gebruiken. Grappig dat je gisteren ook een kerstkaart met gestempelde vogeltjes had, altijd leuk om zo'n set te winnen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, ik heb ook zoiets in mijn hoofd maar nog niet uitgevoerd, zie nu dat het een goed idee is, ik twijfelde over de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje.
    Het papiertje past heel mooi bij de stempel set.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen