Volgers

woensdag 21 april 2021

Carla jarig

 Vandaag is Carla van het knutselateljeeke jarig.

Ik hoop dat ze mijn kaartje heeft ontvangen. Kijk maar wat ik voor haar heb gemaakt :


Voor de digi heb ik een mix gemaakt  van : Mum's Blossoms  ( freebie van Beccy ) en de 'First Day Jitter set' het glaasje met potloden ; een potlood eruit gehaald ( haha, spelen in photoshop is zo leuk ! ) en de digi deels ingekleurd. De rest mag Carla zelf inkleuren want dat doet ze graag :) 

DP is van wenniesshop ; nog een paar bloemetjes erop en een label met tekst erop. Die heb ik onder de cirkel verstopt. Gemat op een groene kaart.

Hier nog een fotootje met het label eruit :


Ik hoop dat ze het kaartje leuk vind.

Leuk om jullie reactie te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor Carla heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende kaart Karin, mooie kleuren en digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning card. It is just so pretty. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk verjaardagskaartje heb je gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Juust dat je de digi niet helemaal ingekleurd hebt, maar het potlood erbij ligt. Goh, wat ben jij handig met photoshop, daar zal je veel plezier van en mee hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi geworden.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellig kaartje voor Carla, leuk idee om haar het werk af te laten maken
    Volgende week woensdag mag de winkel weer open, mocht je in de file terechtkomen op de Axelsestraat, weet je hoe het komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje is het! Dat gaat ze vast en zeker mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf gedaan, mooie kaart en wat ben je handig met photoshop! Ik plaats mijn kaartje van de week, las dat Carla er een hoop had gekregen.
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt Karin en een tof idee met het stukje stempel dat ik zelf nog moet inkleuren.
    Bedankt, heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen