Volgers

dinsdag 6 april 2021

My mama set - Beccy's Place

 Vandaag heb ik voor jullie een kaartje wat ik heb gemaakt met een nieuw setje van Beccy's Place


Een lief beertje met bloemetjes en een kadootje . Het DP is al heel oud, af en toe kijk ik eens om oud papier op te gebruiken. Met lichtgroen als contrast gewerkt . Het beertje ingekleurd en uitgeknipt. Een tekststansje erop wat ik op een wolkje heb geplakt.

Op Beccy's blog zie je nog meer voorbeeldjes met tekeningen uit dit schattig setje en morgen krijg je van mij ook nog een kaartje te zien.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,



15 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met de beer.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje met een super schattig en mooi ingekleurd stempeltje erop karin...en ja, niet verkeerd om ook het ouder papier eens tevoorschijn te halen..KNAP gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief schattig kaartje Karin!
    Dat beertje is leuk!
    Ik koop ook al een tijd geen dp want ik heb nog veel teveel liggen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je met dit leuke beertje gemaakt. Ja, oude papiertjes, ik probeer oude blokjes zoveel mogelijk op te maken, en geen nieuwe te kopen. Ik ben er nog niet met het opmaken 😀
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin your makes are gorgeous. I love them both. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje met het schattig beertje, Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje deze lieve beer op je mooie kaart Karin. Ik las bij GerJanne dat je jarig bent vandaag. Dus hieperdepiep voor jou, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk kaartje geworden met het beertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karin,

    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!

    Wat een mooi kaartje met dit beertje

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat een lieve beer, hij kijkt zo zorgzaam uit zijn ogen.mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi wat dom van mij hè, dat ik je vandaag jarig heb gemaakt!
    Het rare is, ik had het eerst bij de 7de op de kalender gezet, maar heb het doorgestreept en toen bij de 6de jouw naam gezet. Geen idee hoe ik daar bij kom!!
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt, het beertje is zo schattig. Hij kijkt en beetje beteuterd, het geeft hem iets aandoenlijks.
    De kleuren vind ik zó mooi, deze combinatie is zeker in het voorjaar heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje, het is een echte knuffelbeer, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen