Volgers

donderdag 1 april 2021

Challenge 33 ( april ) Carlin's Kaartenparadijs

 Deze keer is Carla weer aan de beurt om het thema te kiezen voor de nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Ze heeft gekozen voor een MOODBOARD + PARELS/STRASS-STEENTJES

                                            MOODBOARD + PEARLS/ RHINESTONES


Een mooi voorjaarsplaatje waar je veel keuze uit kan maken.

Dit is mijn kaartje wat ik ermee heb gemaakt :


Voor degenen die regelmatig op mijn blog kijken, ja dat klopt, dit is het kaartje wat ik voor de verjaardag van mijn moeder heb gemaakt.

Hiervoor heb ik de digiset van Beccy Precious Memories gebruikt. Ik heb een van de vogelnestkastjes eraf gehaald, ik vond de digi anders te groot worden.  Zoals je ziet is het een easelkaartje geworden. DP met een mooi bloemen-motief gebruikt ( Wenniesshop ), er zit in dit pakje ook DP met een ander motief bij, dat zie je op de cirkel. Een paar bloemetjes met een strass-steentje erop  en een rand houden het bovenste deel van het kaartje recht. Tekst is een stempeltje. 

Hier nog een zij aanzicht van het kaartje :


Mijn kaartje past ook wel bij het kleurenpalet voor de huidige Challenge bij KIC waar ik graag aan mee wil doen.


En om in de bloemetjes te blijven, hier een fotootje van het kado wat ik gisteren heb gekregen alvast voor mijn verjaardag van mijn man :
Ik zag het bij het activiteiten centrum van de gehandicapten staan bij ons in de straat en zei tegen mijn man ga eens kijken om er eentje te halen. Het staat mooi onder de veranda. 

Leuk om jullie reactie te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,




16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Wat een leuk cadeau heb je al voor je voor je verjaardag gekregen. Heel gezellig in deze tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig vrolijk kaartje en wat een super leuke plantenbak heb je gekregen van je man!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in deze kleuren Karin, en wat een leuk plantenrekje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor je moeder Karin!
    Prachtig van vorm en kleur!
    Je bent verwend met die plantenbak, mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin your card is gorgeous I love it. That planter is fantastic. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie voorjaarskaart. Je bent er vast een aardige tijd mee bezig geweest.
    Gaaf plantenbaktrapje (of hoe noem je zoiets?) heb je gekregen en meteen al mooi gevuld, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorjaars/verjaardagskaart, Karin.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi je lentekaartje Karin een leuk modelletje is dit...en wat een gaaf bloemenstandaardje heb je alvast voor je verjaardag gekregen...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje voor je moeder en (sorry, voor de late reactie) ook een hele leuke kaart voor het KKT. Heb hem gisteravond over het hoofd gezien. Mooie plantenbak heb je gekregen, heel stevig en duurzaam, ze maken spullen van goede kwaliteit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt!
    Alvast een fijne verjaardag woensdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Way too cute, in fact love everything about this project and design. Happy Easter xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een schitterende kaart voor je moeder, zo mooi in die zachte tinten, prachtig ingekleurd. Van jullie moodboard wordt je gewoon blij.
    Wat een prachtig cadeau heb je alvast gehad, heerlijk om weer bloemetjes in de tuin te zetten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart Karin, het kleurenpalet heb je mooi gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Karin.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge KIC.
    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen