Volgers

vrijdag 23 april 2021

Paperpiecen met taart

 Ik zag de Challenge bij De Egel over paperpiecen en wou daar graag weer eens mee aan de slag.

Met het DP voor me waar ik mee bezig ben voor de kringloopwinkel heb ik daar stempeltjes bij gezocht en kwam mijn cupcakes tegen.

Zie hier wat ik heb gemaakt :


De 'papiertjes' rond de cakes heb ik gepaperpiecet met rood DP met stipjes erop. De kers op de taart ook en het roze strikje is ook 'gepaperpiecet'.  Verder ingekleurd, nog een tekstlabel erbij met een touwtje erdoor.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

16 opmerkingen:

  1. Dat is een heel feestelijke kaart geworden, erg leuk! Dat paperpiercen is leuk om te doen hè, dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan, meteen twee kaarten toen omdat het zo leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje Karin en tof gedaan met de papiertjes.
    Het kaartje ziet er smakelijk uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk kaartje Karin!
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk gedaan Karin krijg er spontaan trek in zo`n cupcake, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een vrolijke kaart met lekkere taart, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart! De paperpiecing techniek heb je mooi toegepast.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmm, krijg er trek van :) Leuke kaart!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is net of de cupcakes diepte hebben gekregen, komt vast door de techniek van het paperpiecen.
    Ik vind dit een leuke kaart en lekker vrolijk met dit achtergrond papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yummie....dat ziet er lekker en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk geworden. Paperpiecing is toch wel erg leuk om te doen.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card, always love your creations and colours are gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. "Paperpiecing" van dit woord heb ik nog nooit gehoord maar aan jou mooie kaart te zien geeft het een leuk resultaat.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful carad, love cupcake. Hugs Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart geworden, krijg gelijk zin in zo'n lekkere cupcake. Dank je wel voor het meedoen aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen