Volgers

zaterdag 10 april 2021

Gastdesigner 2 Sisters on the blog

 In februari had ik gewonnen met een kaartje bij 2 Sisters on the Blog en kreeg ik de kans om gastdesigner te zijn voor de Challenge in de maand april.

Het thema is ' Vlaggenlijn op je kaartje ' 

Dit heb ik ervan gemaakt :


Weer in mijn doos met boekjes DP gedoken en ik vond dit wel geschikt, een stempeltje erbij gezocht en ingekleurd. Mijn stans met de vlaggetjes erbij, twee keer op het kaartje in verschillende kleurtjes, nog een sierrand en de tekst ' Jarig' op het kaartje. Ook nog een stempeltje 'gefeliciteerd' erop. Nog een swirl-lijn op het kaartje getekend.

Leuk om gastdesigner te zijn, nu is het aan jullie om ook kaartjes/creaties te maken met dit thema om mee te doen aan de Challenge.

Ik geniet ervan om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin.


13 opmerkingen:

  1. Een dot van een kaart Karin mooi geheel fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin this is a gorgeous card. That doggy is so cute and I love the colours. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Karin
    Leuk gemaakt gaatdesigner!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gezellige en feestelijke kaart!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief en gezellig verjaardagskaartje! Zo feestelijk met al die kleurtjes en die vlaggetjes erbij! Leuk gedaan, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Karin .
    Fijn dat je gastdesigner mag zijn .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige en leuke kaart met al die vlaggetjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n vlaggenlijn maakt het altijd feestelijk. Mooi kaartje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi feestelijk kaartje.
    Leuk stempeltje in een mooie layout.
    Tof die vlaggetjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi en lief kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat stempeltje heb ik ook, ik blijf het leuk vinden
    En heel mooi voorbeeld kaartje heb je geen gsjr.
    Wat is dat leuk hè, gast disigner zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi voorbeeld kaartje heb je gemaakt......

    BeantwoordenVerwijderen